GONE WILD

Hello!
Även fast det är måndag har den varit riktigt skön. Slutade tidigt, därför åkte Jossan med mig hem och kollade film. Sen kom älskling vid 4 och då drog han och jag in till stan för att kolla mobil. Ska eventuellt köpa en ny :D Morsan tycker det är "waste of money", men min nuvarande har börjat lägga av och jag pallar inte vänta en hel månad på lagning.
Anyway. Alleballe ligger brevid mig i sängen just nu, däckad.
Han va sjukt söt idag och impulsköpte mig ett par knähöga stövlar. AS SNYGGA !! :D Endast 299:-OHIO.
Grym affär, ni tjejer borde dra dit och kolla. Ska dit så fort jag fått in pengar på kontot igen!
Nu ska jag också sova.. så fort jag väckt Alle :P 
Farväl.

Kommentarer
Postat av: a med stort A

du behövde inte ens vänta på att få in pengar på konton -.- ....

2010-11-23 @ 16:56:02
URL: http://missjulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0